donderdag 16 februari 2012

DANIE BLES TOP STYLIST PHOTO DIARY PART 2!

Zoals jullie weten ben ik een FAN van Danie Bles the TOP STYLIST. Om de zoveel tijd of beter gezegd elke maand laat zij zien waar ze weken lang meebezig is. En ik deel dit graag op mijn blog alle leuke bezigheden etc etc.



Afgelopen week was een heerlijk weekje vol afwisselende klussen. De Vintage Sale die we op 12 maart houden, krijgt steeds meer vorm. Er komt alsmaar meer kleding binnen en nieuwe partijen dienen zich aan om deel te nemen aan de bijzondere verkoop. Bekijk hier enkele designerlooks die we tijdens de sale zullen verkopen.

Tegelijk met die sale wordt natuurlijk tevens mijn nieuwe StyleGuide gelanceerd dus ook daar was ik deze week druk mee. Ik ging zelf op de foto voor de cover en we hielden een enorme shoot voor een rubriek binnenin het blad. Daarvoor shopte ik en de meiden van kantoor erop los. We verzamelden rekken vol met de mooiste zomeritems; om vrolijk van te worden!

Uiteraard had ik ook stylingklussen; ik kleedde Sylvie voor de Goldene Kamera awards (wat ze precies droeg, lees je hier) in Duitsland en verzorgde opnieuw de styling van modellenprogramma The Face.

Zaterdag was het tijd om mijn koffers te pakken, want samen met Kelly en Wendy vloog ik naar New York. De komende week zal ik in New York veel shoppen en heb ik enkele belangrijke afspraken gepland. Daarover volgende week meer!

X Danie



Zaterdag kleedde ik Sylvie voor de Goldene Kamera (jurk Escada, schoenen Shoebalo


Gelukkig waren ze er in Duitsland ook over te spreken


Nieuw jasje van Balmain


Bepakt en bezakt kwam ik op maandag op kantoor aan


Daar trof ik deze leuke nieuwe jurkjes van Nelly.com aan


En deze killer heels (van Nelly.com)


En nog dozen vol met andere onwijs gave schoenen..


Het is zo druk op kantoor dat alle kledingrekken bomvol hangen. Dit is slechts een van de vele kledingrekken met looks voor onze klanten.


Bezoek op kantoor. Het hondje van mijn moeder!


Dat ie nou uitgerekend hier moest gaan liggen….(bovenop de vintage kleding die we aan het labelen waren)


Hij zag de kleding wel zitten…


We verkopen tijdens de Vintage Designer Sale op 12 maart zoveel kleding; de labels zijn niet aan te slepen


Leuke armbandjes van Betty Bogaers bij Puur PR


Mijn nieuwe ByDanie magazine komt op 12 maart uit. Woensdag ging ik op kantoor in de visagie voor de covershoot


Ook moest er nog flink geshopt worden voor een uitgebreide shoot voor ByDanie. Hier snuffel ik tussen de nieuwe collecties bij Azzuro.


Hoe gaaf zijn deze Roberto Cavalli glitter shoes. Ik spotte ze bij Azzurro


Tijdens het shoppen spotte ik deze tas bij Charlie Ensuite. Mijn favoriet!


Tijdens het shoppen spotte ik deze te gekke Balmain clutch! Helaas peperduur…


En nog meer voor de ByDanie. Op 12 maart wordt ie gelanceerd


Voorbereiden voor shoot ByDanie


Rekken vol nieuwe collecties voor een mega shoot voor de nieuwe ByDanie. Hier word je toch vrolijk van!


Op de set van het nieuwe programma The Face. Zo glamorous gaat het daar dus aan toe…


Met Joris uit eten bij Vis aan de Schelde, voordat ik mijn koffers pak voor New York


Zaterdag vloog ik naar New York. Deze bestelling van Topshop kwam nog net op tijd binnen.


Samen met Kelly en Wendy op naar New York voor Fashion Week en andere belangrijke afspraken. Volgende week meer!



Tekst&Foto's: Bydanie.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten