donderdag 1 maart 2012

DOUTZEN KROES WIL NOG GEEN 2DE KIND! Topmodel geniet van haar succesvolle carrière

Doutzen Kroes (27) denkt voorlopig niet aan een tweede kind. Het topmodel, dat vorig jaar moeder werd van zoon Phyllon, heeft het naar eigen zeggen te druk met haar carrière.


"Ooit wil ik het wel, maar nu is het echt te veel", vertelt de Friese schone bij RTL Boulevard. "Ik geniet echt nog van de kleine Phyllon. Door zijn geboorte ben ik juist meer gefocust op mijn werk. Het gaat zo goed nu, dus ik doe nog geen stapje terug."



Het topmodel trouwde eind 2010 met dj Sunnery James. Het gezin wordt regelmatig lastiggevallen door paparazzi, wat Doutzen erg vervelend vindt. "Op het strand ben je dan toch de hele tijd bezig met je buik inhouden. Na anderhalf uur zijn ze vaak nog niet weg, dus dan ga ik maar van het strand af", zegt ze. "Maar dan heb ik wel weer leuke foto's voor in mijn plakboek."






Foto&Tekst: Starlounge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten