maandag 22 maart 2010

Where it all started "My Passion for Fashion"

My Passion for Fashion it all started with my big sis! Mijn oudste zus die never nooit jeans droeg maar alleen leren pants incl. jackets maakte vooral zelf haar kleding en wat ik ook zo leuk vond (toen de tijd) een lange uitlopende rok en dan een strakke rok erover heen AMZ hahahaa! Mijn vader vroeg dan; 'ga jij wel naar school of ga je een modeshow lopen'?! Ofcourse had mijn vader gelijk mijn zus zag er altijd overdone tip top uit voor school! Maar mijn zus eigenwijs als ze was gaf daar tuurlijk geen gehoor aan! Helaas maakt mij sis geen clothes meer ze zit er volgens mij wel weer aan te denken..... hmmmm ben erggg benieuwd.

The Passion for Fashion die mij sis had/heeft, heeft mij zo geinspireerd dat ik op de middelbare school gerust een roze/witte petticoat met een legging eronder droeg en van die mooie kanten handschoenen helemaal leuk vond ik dat. Als ik eraan terug denk lach ik mij kapot van de fashion van toen maar nu zou ik dat niet meer doen maar het was toen leuk. Ik ben zelf meer van de casual chique en ook andere styl'n alleen ga ik niet met alles mee ik draag toch echt wat ik leuk vindt en niet omdat het nu toevallig in to the fashion is NOPE that's not me;-)!

Well sis door jou heb ik een " Fashion Addiction" but it's all good it has made me the fashion person i am now!





1 opmerking:

  1. Hey Mieppie U've done wel with all the items off your blogspot. Very nice and funny written.
    Keep it goin!

    X
    Your Big Sis

    BeantwoordenVerwijderen