dinsdag 23 maart 2010

WATCHES!





Watches er zijn er zoveel qua prijs klasse kan je het zo goedkoop en duur maken! De over de TOP merken zoals Panarai, Cartier, Rolex, Patek Philippe, Taghauer, Oris etc etc en de overige Top merken G-shock, Guess, Armani, Diesel, Breill net zo geweldig alleen voel je het minder in je portemonnee althans ik dan! Een paar jaar terug toen mijn vriend 35 werd en wij in Spanje waren heb ik bij juwelier Grau toch maar een horloge voor hem gekocht een mooie Panarai met een extra band erbij! Helemaal in de wolken ofcourse want hij had het niet verwacht! Moi die heeft niet zo'n dure ik doe het met mijn Guess en Diesel horloges ben ik net zo blij mee :-)! Maaaar ik zou wel een mooie Taghauer willen die heb je ook nog onder de duizend euro.






Nou ik kan het ook myself cadeau geven rond de kerst iets om over na te denken dus! Soms vraag ik mij wel eens af waarom het allemaal zo duur moet zijn ik snap het wel het wordt allemaal zowat handmatig gedaan en al die diamantjes sjaaa i get it. Mooi spul allemaal waarbij ik wel eens zwijmel (dagdromen over al het moois) hmmmmm.







1 opmerking:

  1. jaa! k doe 't ook met mn guessje by marciano en ik vind het prima!

    love the blogs, kus jamaai x

    BeantwoordenVerwijderen