zondag 22 januari 2012

Geweldige site ontdekt!

Al een tijd heb ik een Ge WEL DIGE site ontdekt. Ik denk wel dat de meeste het zullen kennen, vooral de mensen met een iphone! De iphone heeft namelijk van die leuke app's, veel gratis en ook waarvoor je moet betalen. Deze app heet; "flipboard", houd je bij van alle lifestyle stuff eigenlijk is het een app die vele site's in een heeft reuze leuk. Het verwijst je ook, naar de daadwerkelijke site waar je het gene kan vinden etc etc. De site die ik erg leuk vindt, is "TheFancy.com" op deze site plaatsen mensen van alles en nog wat, dingen die zij boeiend vinden om te delen. Ik heb mijzelf ook aangemeld en zal eerdaags ook stuff erop plaatsen.

Take a look at what they all share.





























Ik kon het niet laten al die auto's zijn te veel oldtimers bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten